Friday, April 29, 2011

Маргаашийн сэтгүүлчид өнөөдөр бичиж байна

          Жирийн л нэг хичээлийн өдөр миний бие МУИС-ын II байрны 276р танхимд Олон улсын харилцааны онол хичээлд сууж байлаа. Тэгтэл хаалга онгойж Пүрэвээтэй уулзья хэмээн миний найз "Балжка" дуудав. Багшиас зөвшөөрөл аван гартал харин нөхөр нэг ном баричихсан яг нүдэн дээр маань "Анд Пүрэвдагва танаа: Үзгээр зэвсэглэсэн залуус хүндэтгэв" гэж шинэхэн үзгээр бичээд өөрсдийн бүтээлээс бүрдсэн ном болон үзгийг надад бэлэглэв. Тэр үед надад хэмжээлшгүй сайхан санагдаж, ялангуяа миний нөхдийн бүтээл гэж бодох ахуйяа хосгүй ихээр баясав. Энэ үйл явдал жирийн нэг өдрийг хэзээ ч мартагдахааргүй оюутан насны минь нэг тод өдөр болгосон юм.
          
         Би энэ номны улаан фен болсон гэж хэлэхэд хэлсдэхгүй. Ямар ч нийтлэлийг нь уншсан хэзээ ч уйдахгүй, аяндаа өөрөө хөтлөөд одно. Манай сэтгүүлзүйн ангийн оюутнуудын ур чадвар сэтгэлгээ, оюуны царааг энэ номноос бэлээхэн харж болно.
        Сэтгүүлзүйн ангийн анд,найзууддаа цаашдын ажил амьдралд нь амжилт хүсье
                                                                          Та бүгдийг хүндэтгэсэн Б.Пүрэвдагва.

1 comment:

  1. Saihan sanagdlaa udaxgui tgd xuvi xuvidaa niitleliinhee nomiig gargaad oort chine barihaar ilvv saihan dursamj oort chine nemegdenedee.Ter tsag ix oirxon gdgt itgen suseglej baina.

    Angi hamt olniihoo omnoos xvndetgesen S.Nachin

    ReplyDelete